☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
Herb Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim

Czwartek 21.03.2019

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Kancelaria Prezydenta Miasta (KPM)

Kancelaria Prezydenta Miasta

44 724 23 11 wew.  229
kierownik Sylwia Bocheńska

 


 

Do zadań Kancelarii Prezydenta Miasta należy w szczególności:

  1. prowadzenie sekretariatu i spraw związanych z obsługą Prezydenta, Zastępców Prezydenta
    i Sekretarza Miasta oraz wykonywanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi;
  2. bieżąca obsługa i koordynowanie działań w zakresie załatwiania indywidualnych spraw mieszkańców, w tym skarg, wniosków i interwencji składanych przez mieszkańców w dni przyjęć przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta oraz Sekretarza Miasta;
  3. prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej do kierownictwa Urzędu oraz przekazywanie jej właściwym komórkom organizacyjnym Urzędu i podległym jednostkom organizacyjnym;
  4. sporządzanie sprawozdań z prac Prezydenta Miasta między sesjami i przekazywanie ich do Biura Rady Miejskiej;
  5. uczestniczenie w pracach dotyczących przeprowadzania wyborów i referendów;
  6. prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń Prezydenta Miasta i rozdysponowywanie ich odpowiednim komórkom organizacyjnym;
  7. nadzorowanie niezwłocznego przekazywania Zarządzeń Prezydenta Miasta do publikacji
  8. w Biuletynie Informacji Publicznej;
  9. przesyłanie aktów normatywnych Prezydenta Miasta do odpowiednich organów nadzoru: Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi;
  10. uczestniczenie w procesie składania oświadczeń majątkowych Prezydentowi Miasta.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Marek Pacek
(2009-12-03 12:59:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Krzysztof Węgrzynowski
(2019-03-06 10:21:47)
 
 
ilość odwiedzin: 5392002

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X