Kancelaria Prezydenta Miasta (KPM)
Kancelaria Prezydenta Miasta
44 724 23 11 wew. 529
44 726 25 29
kierownik Sylwia Glimasińska
Do zadań Kancelarii Prezydenta Miasta należy w szczególności:
-
prowadzenie sekretariatu i spraw związanych z obsługą Prezydenta, Zastępców Prezydenta
i Sekretarza Miasta oraz wykonywanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi; - bieżąca obsługa i koordynowanie działań w zakresie załatwiania indywidualnych spraw mieszkańców, w tym skarg, wniosków i interwencji składanych przez mieszkańców w dni przyjęć przez Prezydenta Miasta, Zastępców Prezydenta oraz Sekretarza Miasta;
- prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej do kierownictwa Urzędu oraz przekazywanie jej właściwym komórkom organizacyjnym Urzędu i gminnym jednostkom organizacyjnym;
- sporządzanie sprawozdań z prac Prezydenta Miasta między sesjami i przekazywanie ich do Biura Rady Miejskiej;
- uczestniczenie w pracach dotyczących przeprowadzania wyborów i referendów;
- prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń Prezydenta Miasta i rozdysponowywanie ich odpowiednim komórkom organizacyjnym;
-
nadzorowanie niezwłocznego przekazywania Zarządzeń Prezydenta Miasta do publikacji
w Biuletynie Informacji Publicznej; - przesyłanie aktów normatywnych Prezydenta Miasta do odpowiednich organów nadzoru: Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego oraz Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi;
- uczestniczenie w procesie składania oświadczeń majątkowych Prezydentowi Miasta.
Wytworzył:
Udostępnił:
Pacek Marek
(2009-12-03 12:59:30)
Ostatnio zmodyfikował:
Węgrzynowski Krzysztof
(2020-06-05 07:59:33)