☰ Lewe Menu Prawe Menu ☰
Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim
Herb Urząd Miasta w Tomaszowie Mazowieckim

Wtorek 25.06.2019

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Biuro Rady Miejskiej (BRM)

Biuro Rady Miejskiej
44 724 23 11 wew. 222
kierownik Bogusława Smejda

Do zadań Biura Rady Miejskiej należy w szczególności:

  1. kompleksowa obsługa organizacyjno-techniczna Rady Miejskiej i jej komisji;
  2. sporządzanie protokołów z obrad sesji Rady Miejskiej i jej komisji;
  3. zapewnienie niezbędnej pomocy techniczno-organizacyjnej radnym w sprawowaniu przez nich mandatów, m.in. w zakresie organizacji dyżurów i spotkań radnych z wyborcami oraz organizowania szkoleń i wyjazdów służbowych;
  4. opracowywanie harmonogramów, projektów planów pracy i terminarzy posiedzeń Rady Miejskiej i jej komisji, sporządzanie sprawozdań z realizacji planu pracy Rady Miejskiej i jej komisji, a także sprawozdań z działalności przewodniczącego i wiceprzewodniczących Rady Miejskiej;
  5. prowadzenie rejestrów projektów uchwał, uchwał i zbioru aktów prawnych wydawanych przez Radę Miejską oraz prowadzenie rejestru interpelacji, zapytań i wniosków radnych;
  6. sporządzanie okresowych informacji na temat realizacji uchwał Rady Miejskiej;
  7. przesyłanie uchwał Rady Miejskiej do odpowiednich organów nadzoru oraz do publikacji uchwał w sposób określony odrębnymi przepisami;
  8. prowadzenie rejestru skarg rozpatrywanych przez Radę Miejską oraz wykonywanie czynności związanych z rozpatrzeniem skarg;
  9. współpraca z Młodzieżową Radą Miasta w zakresie działalności statutowej;
  10. prowadzenie spraw związanych z nadawaniem tytułu Honorowego Obywatelstwa Miasta Tomaszowa Mazowieckiego oraz tytułu „Zasłużony dla Miasta Tomaszowa Mazowieckiego”;
  11. współudział w organizowaniu i przeprowadzaniu wyborów oraz referendów i wyborów ławników sądów powszechnych;
  12. prowadzenie, koordynacja i nadzór nad sprawami związanymi z udzielaniem odpowiedzi przez Prezydenta Miasta na interpelacje i zapytania składane przez radnych;
  13. koordynacja składania oświadczeń majątkowych przez radnych.
Wytworzył:
Udostępnił:
Marek Pacek
(2009-12-03 12:40:02)
Ostatnio zmodyfikował:
Krzysztof Węgrzynowski
(2019-03-06 10:14:29)
 
 
ilość odwiedzin: 5743617

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X