Proponowany porządek obrad sesji z dnia 29 kwietnia 2015r.
Proponowany porządek obrad IX sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego zwołanej
na dzień 29 kwietnia 2015 roku (środa) o godz. 11.00 w sali obrad (nr 22) Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz. przy ul. POW 10/16
1. Otwarcie sesji i powitanie zebranych.
2. Przedstawienie porządku obrad IX sesji Rady Miejskiej.
3. Przyjęcie protokołu z VIII sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z dnia 25 marca 2015 roku.
4. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Zespołu Przedszkolnego w Tomaszowie Mazowieckim;
5. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim;
6. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim;
7. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Tomaszowie Mazowieckim;
8. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Tomaszowie Mazowieckim;
9. Podjęcie uchwały w sprawie utworzenia Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 6 w Tomaszowie Mazowieckim;
10. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu sieci gimnazjów, szkół podstawowych i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miasto Tomaszów Mazowiecki;
11. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr IX/123/03 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 25 czerwca 2003 r. w sprawie powołania Młodzieżowej Rady Miasta Tomaszowa Mazowieckiego oraz nadania Statutu;
12. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury – Ośrodka Kultury „Tkacz” w Tomaszowie Mazowieckim, Dzielnicowego Ośrodka Kultury w Tomaszowie Mazowieckim, Miejskiego Ośrodka Kulturyw Tomaszowie Mazowieckim oraz Skansenu Rzeki Pilicy w Tomaszowie Mazowieckim;
13. Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu Cmentarza Miejskiego przy ul. Dąbrowskiej w Tomaszowie Mazowieckim.
14. Podjęcie uchwały w sprawie opłat za usługi cmentarne na Cmentarzu Miejskim przy ul. Dąbrowskiej w Tomaszowie Mazowieckim.
15. Podjęcie uchwały w sprawie opłat za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg;
16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż działek gruntu stanowiących własność Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki, położonych
w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Marii Skłodowskiej – Curie 10 i ulicy Staszica 13 – 17.
17. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Planu zrównoważonego rozwoju publicznego transportu zbiorowego w Tomaszowie Mazowieckim”.
18. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w Tomaszowie Mazowieckim pomiędzy ulicą Opoczyńską a terenami kolejowymi;
19. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Centrum – rejonu Placu Kościuszki i Alei Marszałka Piłsudskiego w Tomaszowie Mazowieckim;
20. Podjęcie uchwały w sprawie aktualności Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta Tomaszowa Mazowieckiego;
21. Podjęcie uchwały w sprawie wyznaczenia przedstawicieli Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego do Zespołu ds. opracowania zasad funkcjonowania i wdrożenia „Tomaszowskiego Budżetu Obywatelskiego 2016”;
22. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Spraw Społecznych i Rodziny Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego;
23. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Gospodarki Mieszkaniowej, Komunalnej i Ochrony Środowiska Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego;
24. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim;
25. Informacja dotycząca oceny zasobów pomocy społecznej;
26. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2014;
27. Apel w sprawie poparcia inicjatywy Prawa i Sprawiedliwości o podjęcie natychmiastowych działań naprawczych w rolnictwie;
28. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
29. Informacja o działalności Przewodniczącego Rady Miejskiej i Wiceprzewodniczących w okresie między sesjami.
30. Interpelacje i zapytania radnych.
31. Korespondencja i sprawy różne.
32. Zamknięcie obrad IX sesji Rady Miejskiej.