proponowany porządek obrad sesji z 29 grudnia 2014

Proponowany porządek obrad V sesji Rady Miejskiej zwołanej na dzień 29 grudnia 2014 (poniedziałek) o godz. 11.00, w Sali obrad (nr 22) Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz. przy ul. POW 10/16. z następującym proponowanym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji i powitanie zebranych.
  2. Przedstawienie porządku obrad V sesji Rady Miejskiej.
  3. Przyjęcie protokołu z I sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z dnia 1 grudnia 2014 roku, protokołu z II nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z dnia 5 grudnia 2014 roku, protokołu z III sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z dnia 8 grudnia 2014 roku oraz protokołu z IV sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z dnia 15 grudnia 2014 roku.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian w „Budżecie Miasta Tomaszowa Mazowieckiego na 2014 rok”.
  5. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały nr XLIV/418/2013 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 18 grudnia 2013 roku w sprawie uchwalenia „Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Tomaszowa Mazowieckiego na lata 2014 – 2022”.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2014.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany w składzie osobowym Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego na 2015 rok.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego na 2015 rok.
  11. Przyjęcie planów pracy stałych komisji Rady Miejskiej na 2015 rok.
  12. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
  13. Informacja o działalności Przewodniczącego Rady Miejskiej i Wiceprzewodniczących w okresie między sesjami.
  14. Interpelacje i wnioski radnych.
  15. Korespondencja i sprawy różne.
  16. Zamknięcie obrad V sesji Rady Miejskiej.
 

Podstawa prawna do udzielenia zwolnienia z pracy :
art. 25 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 594, poz. 645, poz. 1318; z 2014 r. poz. 379, poz. 1072)
Wytworzył:
Krzysztof Kuchta - Przewodniczący Rady Miejskiej
Udostępnił:
Pawlak Leszek
(2015-01-30 19:37:14)
Ostatnio zmodyfikował:
Pawlak Leszek
(2015-01-30 19:38:10)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki