XLVI sesja Rady Miejskiej na dzień 26 lutego 2014r.

Proponowany porządek obrad XLVI sesji Rady Miejskiej zwołanej na dzień 26 lutego 2014 roku (środa) na godz. 12.00 ,w Sali obrad (nr 22) Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz. przy ul. POW 10/16

 

  1. Otwarcie sesji i powitanie zebranych.
  2. Przedstawienie porządku obrad XLVI sesji Rady Miejskiej.
  3. Przyjęcie protokołu z XLV sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z dnia 29 stycznia 2014 roku.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian w „Budżecie Miasta Tomaszowa Mazowieckiego na 2014 rok”.
  5. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumień międzygminnych dotyczących przejęcia przez Gminę Miasto Tomaszów Mazowiecki prowadzenia gminnego transportu zbiorowego w zakresie przewozu osób i bagażu komunikacją autobusową na terenie gmin: Gminy Tomaszów Mazowiecki, Gminy Lubochnia, Gminy Ujazd, Gminy Wolbórz.
  6. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały nr III/14/2010 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 14 grudnia 2010 roku w sprawie zatwierdzenia wyboru Przewodniczących i Wiceprzewodniczących stałych Komisji Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego.
  7. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały nr XXXVI/317/2013 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 27 marca 2013 roku w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania pojazdów samochodowych na drogach publicznych w Tomaszowie Mazowieckim oraz wysokości stawek opłat za parkowanie w tej strefie i sposobu ich pobierania.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia projektu „Wsparcie” Poddziałanie 7.1.1 realizowanego w 2014 r. ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  9. Sprawozdanie z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim w 2013 r.
  10. Sprawozdanie z programu „Wspierania Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej”.
  11. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego za 2013 rok.
  12. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
  13. Informacja o działalności Przewodniczącego Rady Miejskiej i Wiceprzewodniczących w okresie między sesjami.
  14. Interpelacje i wnioski radnych.
  15. Korespondencja i sprawy różne.
  16. Zamknięcie obrad XLVI sesji Rady Miejskiej.
Wytworzył:
Edyta Wieteska
Udostępnił:
Siedlarski Jan
(2014-02-20 09:31:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Siedlarski Jan
(2014-02-20 09:34:10)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki