XXXV Sesja Rady Miejskiej na dzień 26 lutego 2013 r.

Proponowany porządek obrad XXXV sesji Rady Miejskiej zwołanej na dzień 26 lutego 2013 roku (wtorek) na godz. 11.00 ,w Sali obrad (nr 22) Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz. przy ul. POW 10/16

1.Otwarcie sesji i powitanie zebranych.
2.Przedstawienie porządku obrad XXXV sesji Rady Miejskiej.
3.Przyjęcie protokołu z XXXIV sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z dnia 30 stycznia 2013 roku.
4.Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych i ustalenia ich przebiegu.  
5.Podjęcie uchwały w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki.
6.Podjęcie uchwały o zmianie uchwały nr XXIV/185/08 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 27 lutego 2008 roku w sprawie Statutu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego.
7.Podjęcie uchwały o zmianie uchwały nr XV/125/2011 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 31 sierpnia 2011 roku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych i niepublicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez osoby fizyczne oraz osoby prawne inne niż jednostka samorządu terytorialnego na terenie Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich wykorzystywania.
8.Podjęcie uchwały w sprawie odpowiedzi na skargę wniesioną do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi na uchwałę nr X/94/2011 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 27 kwietnia 2011 r. w sprawie ustalenia opłat za świadczenia udzielane przez przedszkola publiczne prowadzone przez Gminę Miasto Tomaszów Mazowiecki.
9.Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru likwidacji Gimnazjum nr 2 im. Ireny Sendlerowej w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Warszawska 95/97.
10.Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania pojazdów samochodowych na drogach publicznych w Tomaszowie Mazowieckim oraz wysokości stawek opłat za parkowanie w tej strefie i sposobu ich pobierania.
11.Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego za 2012 rok.
12.Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
13.Informacja o działalności Przewodniczącego Rady Miejskiej i Wiceprzewodniczących w okresie między sesjami.
14.Interpelacje i wnioski radnych.
15.Korespondencja i sprawy różne.
16.Zamknięcie obrad XXXV sesji Rady Miejskiej.

Wytworzył:
Edyta Wieteska
Udostępnił:
Pacek Marek
(2013-02-20 09:21:24)
Ostatnio zmodyfikował:
Siedlarski Jan
(2013-06-21 11:09:31)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki