Proponowany porządek obrad sesji z dnia 25 czerwca 2015r.
Proponowany porządek obrad XII sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. zwołanej
na dzień 25 czerwca 2015 roku (czwartek) o godz. 11.00
w sali obrad (nr 22) Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz. przy ul. POW 10/16
1. Otwarcie sesji i powitanie zebranych.
2. Przedstawienie porządku obrad XII sesji Rady Miejskiej.
3. Przyjęcie protokołu z X sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 28 maja 2015 roku i z XI sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 11 czerwca 2015 roku.
4. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2014 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego za 2014 rok.o przedstawienie sprawozdania finansowego Gminy - Miasto Tomaszów Mazowiecki za 2014 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego, wykonania planów finansowych samorządowych instytucji kultury, informacji o stanie mienia komunalnego za 2014 rok oraz sprawozdania z realizacji wydatków, które nie wygasły z upływem roku budżetowego 2013;
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi o sprawozdaniu Prezydenta Miasta Tomaszowa Mazowieckiego z wykonania budżetu za 2014 rok;
- przedstawienie stanowiska Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z rozpatrzenia dokumentów, zgodnie z ustawą o finansach publicznych.
- przedstawienie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2014 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta Tomaszowa Mazowieckiego za 2014 rok;
5. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Tomaszowa Mazowieckiego z tytułu wykonania budżetu za rok 2014.
- stanowisko Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego w zakresie wniosku w sprawie udzielenia absolutorium;
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi dotyczącej wniosku w sprawie udzielenia absolutorium;
- przedstawienie projektu uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Prezydentowi Miasta Tomaszowa Mazowieckiego z tytułu wykonania budżetu za rok 2014.
6. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian w „Budżecie Miasta Tomaszowa Mazowieckiego na rok 2015”.
7. Podjecie uchwały o zmianie Uchwały Nr VI/25/2015 Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego z dnia 28 stycznia 2015 r. w sprawie uchwalenia „Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Tomaszowa Mazowieckiego na lata 2015 – 2022”.
8. Podjęcie uchwały w sprawie wykorzystania energii geotermalnej.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyposażenia w mienie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Wiejska 29/31.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyposażenia w mienie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 3 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Ludwikowska 113/115.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wyposażenia w mienie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 4 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Leona Witolda May’a 11/13.
12. Podjęcie uchwały w sprawie wyposażenia w mienie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 5 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Stolarska 21/27.
13. Podjęcie uchwały w sprawie wyposażenia w mienie Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 6 w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Juliusza Słowackiego 32/42.
14. Podjęcie uchwały w sprawie wyposażenia w mienie Zespołu Przedszkolnego w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Warszawska 103 A.
15. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie do zasobów komunalnych w drodze darowizny prawa użytkowania wieczystego oraz prawa własności nieruchomości położonych w Tomaszowie Mazowieckim.
16. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały Nr XLII/406/2013 w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.
17. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi dotyczącej nie rozliczenia środków zgromadzonych na koncie na rachunku Funduszu Gospodarki Mieszkaniowej prowadzonej przez Wydział Finansowy dawnej MRN w Tomaszowie Mazowieckim.
18. Informacja o stanie finansowym spółek miejskich.
19. Sprawozdanie z realizacji programu działań na rzecz rodzin wielodzietnych „Tomaszowska Karta Dużej Rodziny 3+”.
20. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami oraz z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
21. Informacja o działalności Przewodniczącego Rady Miejskiej i Wiceprzewodniczących w okresie między sesjami.
22. Interpelacje i wnioski radnych.
23. Korespondencja i sprawy różne.
24. Zamknięcie obrad XII sesji Rady Miejskiej.